Followers

Thursday, July 28, 2011

i need to move on

hanya sebab kau , prestasi aku menurun, 
sbb kau jugak hari ni aku kena pggl ngn lect aku , 
aku hidup dgn dunia khayalan yg tinggalakn 
dunia y kau cipta dan kemudian kau rtgglkan aku sendirian ..
semuanya sebb kau weyh ! 


di bilik lect ..

pn , nora : fazlina , knp prestasi awak semakin menurun .. awk xmcm sem lepas .. kalo tanyo awak boleyh jawab . awak boley explain balik . tp skrg .kalo tanye awak xtau ape pon .. ape dah jadi ngn awak ni ?

aku : ............ ( diam , membisu seribu bhse , yang boleh aku jwb pon XTAU PN ,aku just gunakan alasan kedua aku iaitu terpngaruh ngn mmbe . tu mmg berlaku pon. aku kan jenis sng ikot mmbe .)

tp dlm hati aku nk sgt ckp y aku ade mslh ngn relationship aku .. tp , bnda tuh xterkluar kt mulut aku . segan kot nk ckp .. 

im so sorry miss , im not comfortable to share it with you at these moment 

skunk aku sedar y aku kne bangkit dari mmpi ngeri dan keluar dari dunia khayalan aku ni .. i need to move to achieve my dreams . 

goodbye memories , 

DIARY ON9 KUH!

2 budak comel cakap cakap:

Da LovaC said...

er...jangan sampai camtu...>.<"

nana fazlina said...

knp ? mcm mane ??

Post a Comment

komen kat sini ~~