Followers

Monday, May 23, 2011

kau da cukup bek ke tuk sowg pompuan yang baek ??


tadik aku ade jumpe satu note , so nk share la ni ek , ahhahah . 

agak pedih jgak lah ati aku neh bace~ motif note neh ?? nk amek ati or what ?? amek ati sorg pompuan yang terlalu bek n termakan pujuk rayu kau . seorng pompuan y bek untuk lelaki yang bek , so kau rase diri kau tuh da ckop baek ke tuk pompuan tuh ?? pikir la beb ! ape yang pernah kau buat . aku tau aku xsebaik pompuan tuh . konon xnk terbait ngn cinta dah , abes tu ni jadah hape ?? bukan cinta ke ? terhegeh2 merayu untuk dptkan cinta . padan ngn muka kau . aku dakan tuhan balas lah ape yang dah buat dekat aku . aku doakan kau merana !! 

notakaki :: dasar jantan dayus , xbertanggungjawab !!

DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~