Followers

Friday, May 27, 2011

bosan la sial ~

tgh tgk cite THE NUTTY PROFESSOR kt tibi 3 , cam haram ja cita neyh . but layankan aje la coz da xdek choices an . astro umah aku kne potong la . huaaa :( next month baru mak aku nk g sambung balek . hoho ! xpe2 next week la bulan depan an . yes yes !! aku tgh bosan neyh . xtauk nk buat ape da . masuk ni da tiga entry aku taep membebel sorang sorang neyh . but ok la kan . this is my way to let go of my prob . belog ni ja la tempat aku mngadu kaseh time aku hepy or sedeyh . syg lah kt kau belog . sayang ketat2 au . huaaa :( gila ka ape aku neyh syg belog . ah , lantaklah .bek syg belog xmeyaketkan ati . sok nk g merendek pulak lah . but lau dekat kl nih lagi la best g merendek . macam macam ada ! kb apa ja ada . bosan woo . lambtnya la nk naek kl ni . xabes abes aku kira ari ni . dan jugak dok kira besday aku , hahaha ~ aku nk g maen tepung kat kl nnti . hehehe . xtau nk ckp pe dah . next entry lak . hahah

mood  :: sasau !
DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~