Followers

Monday, May 16, 2011

16.05.2011

hari ni first day exam n alhamdulillah aku pat jawab exam ari ni dgn jayanya . hehehee . suka gila kot , buleh jwb sume soklan but btol or x tuh xtau la . walopon pikiran aku agak berserabut dgn pelbagai mslh . aku try gak hadapi sume bnda ni . aku akn tolak tepi dulu segala masalah yang ade ni dan tumpukan dekat exam dulu wat mase ni . aku xnk result aku hancur hanye kerna bnda remeh temeh n xtentu kan . 

ok yang kedua pulak , agak sedey la guy yang kuar ngn aku semalam xmsg pon aku ari ni . y y and y ??? 
eh , lupe dya balik kg la . kompom2 la bz n memerlukan rehat yang cukup kan . so let it b . nnti2 dye carik la aku tuh . buat ape jdi perigi cari timba kan ?? bak kate org tu LAU ADE JODOH XKEMANA KAN ~  kononnye kan ?? 

perkara ketiga pulak , aku xleyh la lau xmsg KAU tuh sehari , nk jgak msg dya walopon dya suh aku anggp mmbe . lantak lah kan , kata nk jadi mmbe aku pai bila2 kan . nk jadik mmbe bek aku kan ?? so meh kita jadi mmbe bek keyh ~ 

haaaa , pastu semalam kan aku mmpi kene patuk ular berbisa . awat ek ?? pastu bnyk giler ular lam mmpi aku tuh ?? da pukul bg mati pon still ade ag yang laen haaa , mengerikan betul lah mmpi tuh ?? 

sekian untuk hari diary on9 ku ini yeh ~ daaaaa . 


notakaki :: harap2 idop aku akan berjalan dgn lancar 

DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~