Followers

Sunday, December 23, 2012

TO :: HATERS

Macam ni je la , as long aku tak kacau hidup kau , relay ko or whatever yang sama waktu dgnnnya . So , xpayah la nk kacau hidup aku and relay aku jugak ea . Aku respect koe , so please respect aku and behave yourself . Hidup aku , life aku , aku punye pasal . dosa aku yang nyata yang jelas mahupon yang xnyata and xjelas , akhirat sane aku tanggung . Bia Allah je yang bayar cash kat aku . Aku tau hidup aku , aku tau bilamana aku buat salah , bilamana aku khilaf dan setiap kali tu juga aku akn cepat cepat btulkan . Mmg aku mudah khilaf tp InsyaAllah aku jugak akn mudah sedar khilaf aku sbb Allh maseh sygkan aku , dye xnk aku sesat . Xpayah nk carut2 aku , xyah nk bz body hal aku , xyah nk ngnjing aku or whatever . Aku tau diri aku , and Allah swt jugak tau aku mcm mana . Xyah sebuk2 nk aib2 kan orang lah kan . Sekian . 

DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~