Followers

Monday, December 24, 2012

Makin menjadi kau kan !

Hak ela , koe pehal nk stalk2 aku , nk kutuk kutuk aku . Aku xde kacau koe la aku ase . Kot kot la aku lupe tlg ingtkn please ! Da stalk nk kutuk , mcm sial doe . Makin menjadi jadi pulak kau kan . Siyes kau buat aku panas der , siyes . Normally lau orang buat aku , aku leh wat lex , leyh senyum , tp kali ni aku tak boleh uh . Kau da melampau kot ! Ouhh , aku lupe kau kan hebat sgt sgt ! Sbb uh leyh wat pape je kan . KECIAN ouhh dekat kau !
DIARY ON9 KUH!

1 budak comel cakap cakap:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment

komen kat sini ~~