Followers

Monday, June 4, 2012

ohhh !

Heyyy ! 

Setelah sekian lama aku tak ubah apa apa dekat blog ni sebab coding aku hancur musnah hari tu .
hari ni ade perasaan rajin lak nk tuka and tambah ape ape yang patut . 

hamek kau , bile aku dah stat adjust adjust blog tak sedar lansung dah pukol 5 pagi wei !!

LIMA PAGI ! 

pttnye aku tdo awal , sbb nnti nk bgn awal . 
ni ,jawabnnya mmg aku stay up sampai pagi la ni .
kalo tdo konfem takkan bgn punya!

adoyaii . blog blog .

and naseb baek jugak la adobe photoshope aku tak leh pakai . kalau tak konfom2 aku tngh gigih buat header baru . 

tapi , puas hati la jugak dengan penambahan yang ada tuh .

notakaki :: missyoulikecrazy.hopeyoudoyourworkwell.aslongaswearefriendsiwillalwaysbewithyou.

DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~