Followers

Tuesday, June 5, 2012

Gerimis Mengundang vs Snow White & The Huntsman .

Heyy , dear bloggie . 

 Semalam aku and Baity a.k.a Eno kuar sesame pegi tengok wayang dan yang paling tak bole bla kitorang tengok dua movie sekali . 

Abes je movies first rehat jap terus sambung tgk movie ke dua . 

Memula kami nengok Gerimis Mengundang . 
cite ni eno yang nak tengok sangat semata mata nak tengok Kamal Adli . 


Tapi siyesly aku cakap !! aku menyesal tengok cite ni okay ! 

Bosan gile nak mampos . 
Part lawak ?? Ade sekali je . 
patut la membe laki aku kebanyakan tak suka tengok cerita melayu at wayang 
better download ja movie tu 
yang lain lain scene aku bole teka sambil pejam mata ja kot . 
dengan hall kecik yang xde orang tuh . aku rase aku dah buat mcam kat umah aku sendiri .
macam macam pesen aku ddok semata mata nak tunggu cita ni abes okay! 
aku dok borak dengan eno , buat macam tak de orang pon dalam tuh . 

.
.
.
.
.

.
Okay , for the second movies kami tengok cita Snow White And The Huntsman lak .


so , bila dapat tengok cita ni pulak . 
rasa macam puas hati la sebab best kan .
tak bosan weii ! 
tak rugi duwet aku tengok .
pluss , grafik dalam cerita ni memang cantik ah .
sangat sangat berpuas hati dengan movie ni . 

lepas tgk movie . pe lagi . keje orang pompuan sambung shopping la kan .
hahaa . bnyk gile duwet aku abes semalam .
membazir ja keja aku kan .
tapi kan dalam dok sebok shopping aku masih tercari cari hadiah yang sesuai nak bagi dekat someone uh . 
siyesly aku tatau nak bagi ape .
kalo pompuan senang ja la nak pikir nak bagi ape . 
bagi keychain teddy bear pon dah kire okay kan . 
tapi 
tapi 
ni lelaki , puas aku dok pkiaq mende ape nak bagi 
siyes aku xreti nak pilih barang lelaki . 


notakaki :: sayasukapakaicerminmata.  

DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~