Followers

Thursday, April 28, 2011

warkah untuk kau !

aku terlalu rindukan kau dan tanpa sedar aku menangis sorang2 sebab terlalu rindukan kau . aku cube tuk lepaskan kau pergi , cube buang semua memori kau dan aku . tapi aku xboleyh . paling paling cume dua hari je aku boleyh tahan daripada xcall kau . then , aku start kacau kau lagi . walopon biler aku call kau cakap macam nk xnk jer . aku tetap bahgia sebab dapat dengar sore kau . aku dah rindu giler kot kat kau . macam macam aku cube buat untuk lupekan kau , xde satu pon yang berhasil . aku cube letak gamba kenangan kau dan aku dalam banyak banyak folder tp esoknya aku bukak balik folder tuh sume then tngok semua gamba kau dan aku . lagipon dalam phone berlambak gambar kau ngn aku . macam mane la aku nk lupekan kau . macam mane aku nk lepaskan kau pergi . kalau aku dah rindu sangat kat kau msg lame lame kau pon aku bace balik . sampaikan aku senyum sorang sorang bace msg tu sume . aku rindu kau lah giler . lagipon kau jgak yang selalu suruh aku sabar kan . thast why la aku sabar n aku tggu kau sampai biler biler . kau jgak cakap , dugaan bercinta . so , bukan salah aku xleh lupekan kau . kau y ajar aku tuk bersbar dan bersabr xkirelah walo ape pon yang berlaku . jadi sbb tu lah aq macam ni skunk ni . AQ BERSABAR !

dan , aku jgak pernah try cari laki laen tk lupekan kau tapi xboleyh der . aku sayang kau ja . mmg xda owg len dah !
DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~