Followers

Sunday, May 6, 2012

Hari kedua , still lepaking with him .

Hye , dear blogie ..

Hari ni, pagi pagi lagi him da texting aku(act bkn pagi sgt, nk dekat pukol dobelas tgh hari da pon) ajak aku pegi lunch same n teman dia tuka minyak hitam . Alang-alang da xde keje tuh aku follow je la dpd aku melepet saharian kt umah kan . 

Memula pegi lunch at Kg.Baru then afta that tiba tiba dia ajak aku g SOGO dulu sebab nak cari sweater lah kate nye. Tp bile pegi tgk2 xbeli pon. sbb xchantek katenye. ishh choosy btol lau kau neh apizz . hahhaa ! Pastu sempat lagik survey enpon jap at pertama, dye bole lak bantai ckp cina ngn ngn org jual phone uh, menganga la aku, dah aku xphm . Tah ape y dia borak pon aku xtau seyh ! (aku hanya mmpu senyum ja) . Dah abes jln jln pusing pusing pegi tuka minyak itam moto da jap , then trus balik ruma . hohoho . itu shja untuk hari ini . But the moment dengan dia sangat sangat lah menyeronokkan . :))

notakaki::sumpahakuhepigile.

DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~