Followers

Sunday, May 6, 2012

Al-Hafiz Ikhwan

Hye, dear bloggie ..

Arini super duper best wooo . Sebab ape?? Sebab dpt date ngn orang yang da lama aku admire kot. Orang yang dalam diam aku usha, aku perhatikan dia . sejak dari dia ade awex sampai la skunk dia da xde awex kot! heeee :)) . Mula2 pat tau dia da break ngn awex dia, aku macam sangatsangat hepi oke! tp aku xpernah letak harapan yang sgt tggi dkt dia. aku pon xtau entah mcm mana kami bole contct n texting again. tp aku bersyukur gila kot !

So, berbalik pada kisah hari ni. pagi td bila bgn je tgk ade text kat phone dari dia ajak aku kuar. mula mula macam xpercaya sgt tkot dia maen2 je. But, dia btol2 rupenya . Jadi, kuar la ngn dia ari ni kan. Dengan dia tadi bnyk mnde y mcm fisrt time aku buat n aku buat ngn dia. Cthnya, td kami lepak kt dataran, even aku da lama dok kl  aku xpenah lepak at dataran lewat mlm mcm tu. Yang paling sweet n aku sgt suka bila dia bwak handbag aku ouh, b4 this even bf aku pon xbwak handbag aku . hahah ! ngek nye bdak. Siyesly, td date aku y best ever lah! Al-Hafiz Ikhwan, tQ tau bawak saya jalan jalan tadi. sian awak samapi sesat sesat na balik kan. hehehe :))

notakaki::kanbestkalodapatmacamniselalu.

DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~