Followers

Sunday, June 12, 2011

mmg aku beli nk kasi kau pon ! aku kan baek !

aku nga bengang ni ha !! ada manusia bodoh + bingai y mnyakitakan ati aku ,
dtg2 je umah ade je bnda kau nk rembat kan . semeua bnda kau nk rembat ! mmg xsedare diri tul la kau nih ! mmg aku beli pape dalam rumah ni kasi kau angkut bawak balik rumah kau kan ! xkn la xmmpu kau nk beli sendiri kot ! eh , lupe lak aku mmg kau xmmpu kan ! tp xyah la nk tunjuk bingai sgt g a mek brg aku sesuka ati kau ! aku nk beli bnda2 uh pon sggp xmkn berlapar . kau boleh sng2 je rembat ! sumpah aku bengang ngn kau . dah la amek xgtau aku , kau gtau adek aku nk buat ape ?? dah amek baru nk bgtau ! tu dah kire mencuri ! lau aku xtau then aku xhllkan cnne ? hah ! bodoh !


eeeeeeeeeeeeeeee !! xkan la susu NESVITA aku tu pon kau xmmpu nk beli  !
DIARY ON9 KUH!

5 budak comel cakap cakap:

Onitsuka_hana said...

dahaga sangat kowt..xsempat dah nak beli..hehe

miss fazz said...

haha . yela kot kan :)

Onitsuka_hana said...

macam2..nnt menyorok klu beli nesvita

miss fazz said...

heheheh . nnti len kali nk sorok da lau beli lagi . :)

Onitsuka_hana said...

bagus2

Post a Comment

komen kat sini ~~