Followers

Monday, June 6, 2011

blaja lagi ~

bisok da stat new sem , aku blom ade mood nk msuk klas lagi . tapi aku kne gghkan n kuatkan jgak diri aku . aku nk berjaya , aku nk sahut cabaran dye dkt aku . aku nk bktikan y aku leh berjaya . insyallah aku akn buat yang terbaek . lagi dua sem tggl . da xlame  nk abes . aku hrp semuanye berjalan lancar aku xnk sebarang gguan(means xnk mslh baru timbul lg) . aku nk btol2 fokus tuk dua sem terakhir ni . ckoplah masalah dtg bertimpe2 seblom ni n buat life or stdy aku kucar kacir . lau nk aku berjaya tlng jgn spoilkan idop aku lagi . aku jnis y xleh nk kawal mslh ~ aku boleh berdiam diri but aku xkn pernah berhenti untuk memikirkan semua mslh2 tu selagi semuanye xselesai ~

sem neh aku amek 4 subjek even kolej swuh amek 3 jerp . kan short sem mmg 3 la . lau amek 4 subjek sem ni nnti xde la seksa jiwa raga bile sem last.
DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~