Followers

Tuesday, January 10, 2012

at last ! kau block aku . bgus jgak tuh !

hahhaaa ! nk gelak guling guling lagi seyh ! huaaaa ! that gurl dah sap tuka nama at fb n  block aku . hahaha . xleyh balah . asal ? takut ek ? nk takut ape . aku bukan makan orang pon . dengan maza dulu pon aku cakap elok2 ja . aku siap p mintak maaf lagi dekat dye . sbb aku hot tempered that time . tp kali ni . kau y tuduh aku xtentu pasal n dok carut aku . laen kali jangan nk cari pasal ok . lau aku tanye ko jawab leklook aku ok je .. xpayah nk add aku segala bagai semata mata nk bandingkan diri kau dengan aku . aku tau aku xsempurna mana pon . tp aku xleh nk trima kau sebok2 nk nyemakkan otak aku y semmngnya tengah berserabut okey !
bye bye . xpernah aku jmpe org y mulut cam kau neyh .
DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~