Followers

Thursday, May 6, 2010

. . . im late today . . .

pagi td aq mangun lambt tuk g klas b.maths at 8 am...aq mangun kol 7.30 am lol !! sgt2 lmbt...so pas siap2 aq grak ah dri umah kol 8...aq nek bas n jln jem giler ar..bese la bndr KL pgi2 buta an mmg sllu jem..xley nk kte ap r kn..hmpir 1 jam gak arr aq melanguk lam bas uh mnti tukk pai ke kolej ngn cepat coz aq xnk ketinggln subjek b.maths an....akirnye tepat2 kol 9 gak aq pai kolej...n seb bek miss bwu jek ngaj cket..so sng la aq nk kja pe y da miss aja an..n td gak miss wat quiz...n y bestnye aq pat jwb seme ngn lncr but btol or slah uh aq xtau la an..heheh...y pntg siap n aq ase btol kot seme y aq wat....
n afta finish da klas im goin to eon bank food court 4 lunch wit syafiq....n at last im goin home wit ma beloved osemate era n anis..mse nk lek td bapak r lame ktorg tggu bas y xkunjung tibe..menda ni wat ilg saba dowh..bengang tol aq...kat ngn stgh jam gak la kmi ngguu bas uh...hish....anis lak sempat agih bergmbr mse dok tggu bas uh...minah gmbr tul la dak ni...g pon maklum la bju bru an ,mesti r nk amek gmbr bju uh myak2..wakakakka..then , bas un sampi..so ble bas da smpi alek r umah an pe lgi...hehehh...erm da la len kali ah smbg ag...hihihi...
DIARY ON9 KUH!

0 budak comel cakap cakap:

Post a Comment

komen kat sini ~~